luni, 28 decembrie 2009

Poveste fara nume...

INTRO


    Este o dimineata frumoasa de aprilie..soarele  intra pe ferestrele tuturor.Este cald si bine, copacii infloriti isi imprastie mireasma, vantul rece iti piaptana parul.Sunt o eleva stralucita, cu o atitudine impecabila,o rabdare de otel.Prietenele mele sunt intodeaua cu capul pe umeri, punctuale,nu umblam prin localuri,nu facem nimic incorect.Suntem oamenii perfectii, dintr-un oras perfect.Acest inceput, ar anunta o poveste plictisitoare si plina de minciuni... 
       Adevarul este ca afara e seara si ploua, sorele nu s-a arata toata ziua, copacii nici frunze nu mai au...de unde flori!?
      Numele meu este Elvira, nu sunt o eleva stralucita, nu am o atitudine impecabila, mereu surprind prin atitudinea pe care o adopt in fuctie de situatie...nu am o rabdare de otel, de fapt nu cred ca am asa ceva!Prietenele mele... ei bine, si ele sunt tot ca mine... cine se seamana se aduna, sunt cu capul in nori, si nu suntem chiar asa de corecte... mai traversam si pe rosu ce-i drept.[ha ha ha!:)) ]











Niciun comentariu: