miercuri, 24 martie 2010

Imi e mila de voi!

In articolul anterior am postat cateva poze care reprezinta timpul, mai exact trecerea acestuia.


Avand in vedere ca din ce in ce mai multi adolescenti cad in patima drogurilor si mai multe tinere devin prada proxenetilor, sau se vand de "placere", din teribilism s.a.m.d. la varste foarte fragede, m-am gandit sa postez cateva imagini reprezentative.
Si ma leg tot de timp.... pentru ca el este cel care incheie aceste "jocuri".



























Nu va voi tine predici pe care oricum nu le ascultati, oricum le ignorati.
Atatea campanii impotriva acestui viciu, atata stradanie, ca sa ce!? ca oricum acelas lucru e de capul celor care au intrat in joc!































Dragele mele dom'soare, disperate dupa popularitate.... CALM!
Aveti timp de toate!
De ce sa iti strici fata cu tone de farduri, tratamente si creme!?
Pentru ce sa dai bani pe fond de ten si fel de fel de lotiuni care nu fac decat sa iti distruga tenul, sa iti fure inocenta!?
Nimeni nu zice sa nu te dai cu rimel, sau cu putin machiaj.... 
DAR....
Crezi ca daca esti placata, cu paru'n n-şpe culori, cu cercel in nas si buric, cu tatuaj pe jumatate de spate esti mai interesanta?
Timpul este cel mai mincinos negustor.De ce?
Pentru ca el nu negociaza!
La 18-25 de ani, cand ar trebui sa fie apogeul frumusetii tale, tu o sa arati ca o femeie de 30-35 de ani...
Lasa timpul sa treaca in ritmul lui, si maturizeaza-te in ritmul tau! 























Nu fi marioneta mortii!

5 comentarii:

Unknown spunea...

prea tarziu ..
am crezut si eu la varsta ta ca pot schimba ceva dar de unde ??

m`am linistit si cu muzica si cu predicile si stradaniile mele..
ofer sfaturi doar celor care le cer .

copchilele proaste nu vor intelege in nici un fel,ai sa vezi..

Cipy spunea...

Mare dreptate. Din pacate sunt multe astfel de "copchile proaste" cum zice Laur. Pacat. Cu toate campaniile facute si pana si cu acest articol, tot nu vor intelege nimic. E in zadar, pentru ca nu vor sa inteleaga. Cum ii reprosezi cuiva ceva, iti spune ca "isi traieste viata caci in 2012 oricum vom muri cu toti". In felul asta isi traiesc ei/ele viata.

P.S.: "Facem slalom printre cretini zi de zi..." Si "sunt multi ai dracu, si n-au nici o boala" (Parazitii)

Cipy spunea...

Parca se potriveste mai bine titlu: "Imi e Sila de voi". Sau nu...?

HaOs'N CuLoRi spunea...

Sila... uhm!Din mila se naste bunatate, din sila se naste dispret... si incet incet se ajunge la indiferenta.

ralucsa.baaa spunea...

Neah , n-au scapare ... poti sa le spui orice ca tot ca ele fac. au motivele lor tampite (sau nu) pentru care se fac de zici ca's in filmul " Transformers " - varianta mai reala :D

Fetele carfac tot ce ai zis tu in articol (nu mai repet) le fac din 2 motive : 1 . au bani, n-au ce face cu ei.. sau poate chiar un nume in oras si evident ca n-o sa iasa ele naturale in oras ca doare de' "estem" fata de politai sau mai stiu eu ce....
2... frustrari , iar aici nu prea pot sa condamn . daca fetei nu-i plac epur si simplu o parte a corpului ei asta e , incearca sa si-o imbunatateasca.. ca doar n-o sa stea toata viata cu un complex doar pentru a ramane naturala :D

ps . nu am zis ca sunt de acord cu botox , silicon, etc.. ;;)