joi, 7 iulie 2011

Reach high, You and I!

Ti-am aratat spre inainte – inaintea mea, dar si a ta – George Bernard Shaw

Asociatia de Tineret Onestin a castigat cel de al 4 lea proiect european, in primul am avut onoarea sa particip "Teach me your dance!", iar acum, aceasta noua provocare doresc sa o port si eu impreuna cu prietenii si colegii mei de la Onestin.

Proiectul poarta numele de "Reach High, You and I", un nume care te duce pe inalte culmi de explorare, ce iti trezeste curiozitatea si dorinta de a lua parte. 
„Reach high, You and I” este proiectul international cel mai complex propus pana in prezent de Onestin. Este o oportunitate sa-mi dezvolt cunostintele generale, sa imi dezvolt latura sociabila si de asemenea sa aduc o contributie echipei de participanti, folosindu-ma de experienta si informatiile dobandite pana in prezent din activitatile si proiectele la care am luat parte!

Ma voi inarma cu sabia invatacelului si voi oferi spontaneietate, curaj, devotament, ambitie si energie pentru desfasurarea acestui proiect!






Niciun comentariu: